HalaTuju GreenFrog??


Dekat mane aku nk position kn Blog aku ni? Ak sendiri pn x jelas lagi.. Mission and vision still blur..perlu ke aku specific kn Blog aku ni? Emmm aku mcm tk nk terlalu rigid sangat dengan ape yg aku nk tulis sebenarnye..aku lebih suke jadikn blog aku ni tempat utk aku tulis ape2 yang aku suke..maybe lebih kepada pendapat aku tentang ape2 yg berlaku sekeliling aku..just my personal judgment and opinion..Hopefully ape2 yang aku tulis tak menyinggung sesiape.. as a newbies dlm dunia Blog ni, ak terlalu kecik n kerdil dibanding kan dengan korang..otai2 Blog di luar sane..so ape2 komen dan pendapat korang amat la aku hargai..hidup kita kn satu pembelajaran..and aku sendiri pn tengah belajar.. “Saya budak baru belajar kalau salah tolong lah tunjuk kan

0 comments:

Post a Comment