Blogger Boy...


Blogger Boy..Every Thursday, 9.30 PM. B4 ni tak pernah pulak ak tgk cerite Blogger Boy ni. Skarang dh masuk season 2.. season 1 ak tak pernah tau pn..Tapi nk di jadikan cerita, aku tertengok cerita ni semalam time tgh lepak2 sambil guling2 menikmati public holiday. Tu pun aku tgk online je dkt www.8tv.com. Cerita ni la yg buat kan hati dan perasaan ak tergerak nk join dunia blogger ni. Sebenar nye xde la bnyk sangat cerita pasal Blog dlm Blogger Boy tu. Tapi baru ak terperasan mcm2 boleh jadi dgn blog ni. So Blog ni boleh la di ibaratkn mcm kain putih kot..blogger la yg mencorakan nye. So bermula semalam, ak dgn penuh tekat dan semangat yg membare, create la sebuah blog. Just utk mencabar diri aku sendiri..sejauh mane aku boleh pergi dlm dunia blog ni dan sejauh mane aku boleh maintain blog aku ni..jgn “Hangat-hangat tahi ayam” dah la..


GreenFrog: “Kalu kite terjatuh, kene cepat-cepat bangun..jangan sampai kena langgar kereta baru nk bangun”

0 comments:

Post a Comment