GreenFrog (Si Katak Hijau)???


Orang lain sibuk sangat2 berBlog..dh jd satu fenomena utk semua org berBlog..Hari2 macam2 Blog yg aku Jumpa..Blog pasal personal, shopping, gadget, business dan macam2 lagi..aku pun dah tak tau berape banyak lagi kategori blog kt dunia ni yg wujud..Aku dan Blog?? Memang tk pernah ade hubungan yg halal lg..tak pernah sekali pn ak terlintas nak tulis Blog sebelum ni..Tiba2 nk dijadikan cerita, hari ni first time tergerak hati aku nk cube2 berBlog..tu pun lepas ak tertengok cerita “Blogger Boy” td..ada ape dgn Blogger Boy sampai ak tertarik utk start tulis Blog?? Nanti ak cerita lain kali..

Blog ni aku namakn “GreenFrog” atau dlm bahasa ibunda “Katak Hijau”..kenape aku pilih GreenFrog?? Ntah ar, ak pun tak tau..aku bangun2 dr katil, aku ternampk sekor katak hijau..memang besar la jugak (dalam gambar tu)..dh lame dia menginap free dlm bilik ak ni..kalu la aku ni tokey Hotel 5 bintang, mmg aku dah kaya raya kot cos dh lame dia tinggal sini..So sbb dia dh bnyk terhutang budi dgn ak, ak pun dgn penuh bangga nye menggunakn name dia di Blog aku yg tak seberape ni..Bermula saat ini, dgn rasmi nye ak melancarkan Blog yg ak namakn sebagai“GreenFrog”.


0 comments:

Post a Comment